MMCZeven jaar geleden introduceerde ik op eigen houtje babystuf.nl én een catalogus met babyproducten om consumenten te helpen in de enorme brei babyproducten. De site werd steeds omvangrijker en de catalogus dikker en dikker. Niet meer van deze tijd en ook de branche schreeuwde om meer online mogelijkheden. Na een lange periode broeden, praten met deskundigen en techneuten besloot ik: het moet anders. En het is zover, de nieuwe site BabyStuf 8.0  draait!  Voor 365 dagen per jaar babytrendwatching, honderden nieuwe babyproducten, trendy merken, trends en reviews, maar ook talloze aankooptips, video’s, inspiratie, deskundigenblogs en interactieve Mama Moardboards waarmee consumenten a la Pinterest zelf een moodboard kunnen maken en delen met familie en vrienden. Een ander punt waar ik me de afgelopen jaren aan begon te ergeren is het feit dat consumenten hun informatie moeten halen uit consumentenmagazines, folders en websites van fabrikanten. Maar wat heb je echt nodig en hoe moet je babyproducten goed gebruiken? Ik wilde informatie geven met toegevoegde waarde, die je te weinig krijgt als je een baby verwacht. Ik ontwikkelde de Mama Masterclasses; geen informatie over zwangerschapsyoga, de bevalling en kraamtranen maar praktische tips en tricks, kennis en ervaringen over talloze babyproducten. Enkele classes zijn in samenwerking met het deskundigenteam van BabyStuf.nl tot stand gekomen. Online inschrijven voor de negenwekelijkse Mama Masterclasses is gratis. Neem beslist een kijkje op www.babystuf.nl en laat ons weten wat je ervan vindt!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *